tugbaakin

17 Aralık 2007 Pazartesi

MUZLU YAŞPASTA

Bu pastayı yılbası için yapmıstım. Görüntü ve tad olarak gerçekten çok beğenilen bir pasta olmuştu.Hem çok hızlı yapılabilen pratik bir tarif.Malzemeleri her evde olan malzemeler.Şimdiden kolay gelsin. Resmide olsaydı tam süper olacaktı ama yok maalesef. Umarım ileriki günlerde tekrar yapar eklerim.

Malzemeler :
3 katlı uno pastaban (sade)
Krema İçin :
1 paket krem şanti
1 paket muzlu cream ole
2 su bardağı soğuk süt
Süslemek için dövülmüş ceviz, damla çikolata
Arasına üç tane muz
Islatmak için şekerli süt

Yapılışı:

1- 2 su bardağı sütle krem santi ve cream ole'yi mikserle çırpalım.
2-Servis tabağına pastabanın ilk katını koyup sütle ıslatalım üzerine kremamızdan ince bir tabaka halinde sürelim ve üzerine dilimlediğimiz muzları yerleştirelim.
3-Pastabanın ikinci katını üzerine kapatıp sütle ıslatalım ve tekrar kremamızı sürelim bununda üzerine damla çikolatalarımızı serpelim.Üçüncü katımızıda kapatıp ıslıyoruz ve pastamızın üzerini ve kenarlarını kremamız ile kaplıyoruz.
4-Üzerini arzu ettiğimiz şekilde süslüyoruz.Ben küp küp doğradığım yarım muzu ortasına koydum kenarlarını ceviz ve damla çikolatayla süsledim.Pastanın kenarlarınada rulokat yapıştırdım.(Bunu portakal ağacında bi pastada görmüştüm) Ama rulo katlar servis zamanına kadar yumuşamışlardı bence servisten az önce yapıştırın yada rulo kat yerine damla çikolatalarla süsleyebilirsiniz. Servis zamanına kadar dolapta bekletin.
Afiyet olsun.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa