tugbaakin

12 Aralık 2007 Çarşamba

MISIR NİŞASTALI KURABİYE


Bu kurabiyeleri yılbası günü annemlere götürmek için yapmıstım. Ama siteye ekleme fırsatı bulamamıştım.Tarifini bi siteden almıştım ama hangisinden suanda hatırlayamıyorum.Bunun için tarif sahibinden özür diliyorum.Söylemeden geçemeyeceğim kurabiyeler cok dagılan bi kurabiye bunun sebebi mısır nisaştası ile yapılıyor olması.Ben birdahaki sefere un miktarını arttırıp mısır nisaştası miktarını azaltacağım.Daha ağızımıza götürürken kırılmaya baslayan bir kurabiye ama tadıda bir o kadar güzeldi.Her kurabiyeyi beğenmeyem annem bile beğendi. Denemenizi öneririm.
Malzemeler :

400 gr mısır nişastası1 paket yumuşatılmış margarin1 su bardağı şeker2 yumurta1 paket vanilya1 paket kabartma tozualabildiği kadar un

Yapılışı :

Yumurta ve şekeri mikserle iyice çırpın.Sırasıyla yumuşak margarini, nişastayı,vanilya, kabartma tozu ve unu koyup yoğurun.Hamur kulak memesi yumuşaklığında bir hamur olmalı. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp avucunuzda yuvarlayın unlanmış tepsiye dizin.160 derece fırında hafif pembeleşene kadar pişirin.Afiyet olsun...

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa