tugbaakin

17 Aralık 2007 Pazartesi

MISIR MÜCVERİ


Dün akşam eşime değişik yemekler yapmak için tarif defterimi karıştırdım ve et yemeklerinin yanına olabilecek bir tarif gözüme çarptı, daha önce hic denememiştim biraz çekinerek yapmaya başladım Allah biliyo olmazsa hemen dökerim diye düşünüyordum :)) Ama düşündüğüm gibi olmadı. Eşim yediğinde mmmm değişik ve güzel ! yorumunu yaptı ben yine havalarda tabi :)) Hazırlanması 5dk sürüyor hemende kızarıyor. Sizde gelen misafirlerinize rahatlıkla ikram edebilirsiniz. Bana göre biraz yağlıydı zaten diyette olduğum için bir tane yiyip tadına bakabildim ama rejimde olmasaydım bikac tane daha götürürdüm kesin :)))

Not: Vereceğim malzeme ile yaklaşık 10 adet köfteniz oluyor.

Malzemeler :
1 su bardağı konserve mısır
2 yumurta
rendelenmiş kaşar peyniri (ben beyaz peynir kullandım)
3 yemek kaşığı tepeleme un
1 çay kaşığı kabartma tozu
tuz, pulbiber ve istenilen baharatlar

Bütün malzemeyi karıştırıp kızgın yağa bir yemek kaşığı bırakın. Her iki tarafınıda iyice kızartın. Hepsi bu. :))

Etiketler: ,

1 Yorum:

Blogger Banuca dedi ki...

internette mısırı dondurucu dışında nasıl saklarım diye bakarken "mısır mücveri"ne rastladım. İlk defa duyduğumdan bir blogger aradım denemiştir diye, size rastladım. Ben de deneyeceğim. İzninizle blogumda yayınlayıp sizin linkinizi vereceğim.

24 Eylül 2009 07:42  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa