tugbaakin

27 Mart 2008 Perşembe

UZUN BİR ARADAN SONRA YENİDEN MERHABA

Uzun bir aradan sonra tekrar tariflerimi paylaşmaya başlıyorum. Bunun için çok çok heyecanlıyım sanki ilk kez yazıyormuşçasına heyecanlanıyorum. Düşündümde sizlere pratik bir tarifle merhaba demek daha güzel olacak. Ansızın gelen misafirlere çayın yanında ikram edebileceğiniz bir tarif. Çayınız olana kadar böreğiniz pişmiş olacak. Tabi yenildiğindede büyük bir övgüyü almış olacaksınız. Bir kadın başka ne isterki. Pratik ve lezzetli ....

Malzemeler

3 yufka
erimiş margarin
içine ne isterseniz (ben beyaz peynir ve kaşar peynirini karıştırıp kullandım)
Üzerine yumurta sarısı
isteğe göre susam, çörekotu

Yufkaları üst üste koyup 8e bölün. Her bir üçgeni erimiş margarinle yağlayıp peynir koyup sigara böreği gibi ama daha gevşek olarak sarın. Tepsiye dizip yumurta sarısı sürün ve önceden ısıttığınız fırında pişirin. Afiyet Olsun...

NOT: Ben boş vaktim olduğunda fazla sarıp buzluğa koyuyorum, misafirim geldiğinde yada canımız börek istediğinde buzluktan alıp hemen pişiriyorum. Buzunun çözülmesini beklemenize gerek olmuyor.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa