tugbaakin

22 Nisan 2008 Salı

RULO KÖFTE


Malzemeler,


750 gr kıyma
bayat ekmek içi
3 yumurta (1 yumurtanın akı üzeri için ayrılacak)
1 tatlı kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı kekik
1 tatlı kaşığı pul biber
1 tatlı kaşığı tuz
ince doğranmış maydanoz
1 kutu garnitür (havuc, bezelye, patates)
istenirse haşlanmış 3-4 yumurta

Yapılışı,

Garnitür hariç tüm malzemeyi iyice yoğurun. Yağlanmış tepsiye köfte harcını alıp çok ince olmayacak şekilde yayın, ortasına garnitürü ve haslanmış yumurtaları koyun. Harcın iki tarafını garnitürün üstüne gelecek şekilde kapatıp birleşim yerini alta getirin. Üzerine yumurta akını sürüp üzerine sıvıyağ gezdirin. 200 derecede pişirin. Afiyet olsunnnn...

Not: Ben köfte piştikten sonra üzerine dilimlenmiş kaşar peyniri koydum.

Etiketler:

9 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

tuğbacığım, ne güzel olmuş. ellerine sağlık hayatım. Kaşar nefis olmuştur üstünde :)

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

22 Nisan 2008 09:37  
Anonymous Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyor, ellerine saglik. Sevgiler.

22 Nisan 2008 10:40  
Anonymous Adsız dedi ki...

kaşarlarda eridi ohhh nefis olduu
ellerine sağlık
sevgiler

22 Nisan 2008 12:04  
Blogger Nilgün dedi ki...

kac gündür bu tarifi hazirlamak niyetim burda görünce en kisa zamanda mutlaka yapmaliyim diye düsündüm ellerine saglik canim

SEVGILER

22 Nisan 2008 14:32  
Blogger Tuğba dedi ki...

arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim. Gerçekten bizim çok beğendigimiz bir yemek. Üzerine kaşarda nefis oluyor cidden :))) yeşimcim yapmanı tavsiye ederim canım pişman olmazsın. Yanınada bir pilav ve patates püresiyle nefisss oluyorrrr inan :))

23 Nisan 2008 23:07  
Blogger aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık, ben de bu aralar yapmayı düşünüyordum.. Enfes olmuş..

23 Nisan 2008 23:59  
Anonymous Adsız dedi ki...

canimcim bende cok severim rulo kofteyi
fakat???nedense benimki biraz kuru oluyor neden kaynaklandigini anlamiyorum
neyse...
seninki harika gorunuyor
ellerine saglik

www.yenitadlar.blogcu.com

24 Nisan 2008 05:18  
Blogger DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Ben çocukken, daha diyetler hayatlarımıza girmemişken, ne çok hazırlanırdı bizim evde:)) Şimdi diyet, sağlık derken unutuldu gitti:))

Ne iyi ettiniz de hatırlattınız, ellerinize sağlık,

Sımsıcak sevgiler...

24 Nisan 2008 07:00  
Blogger ebruakin dedi ki...

Selam canım,
Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor.
Ben çok severim ama eşime yediremediğimden sık yapamıyorum.
Hazır eşim yokken yapayım bari. :)
Öpüyorum canım.
Sevgiler...

25 Nisan 2008 02:29  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa